Regulamin Płatności

§1.Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa zasady płatności za usługi realizowane przez Podmiot leczniczy „MedStop Bartłomiej Gronowski”, 31-202 Kraków, ul. Prądnicka 48 lok. L7, NIP: 9452277756, REGON: 526092905 (dalej jako: „MedStop” lub „Usługodawca”).
  2. Niniejszy Regulamin stanowi uzupełnienie Regulaminu organizacyjnego oraz Regulaminu o świadczeniu usług drogą elektroniczną, dostępnych na stronie www.medstop.pl (dalej jako: „Serwis”) i dotyczy zarówno płatności za usługi realizowane w formie stacjonarnej w zakładzie leczniczym Usługodawcy (dalej jako: „Wizyty”) oraz świadczone drogą elektroniczną (dalej jako: „Teleporady”).
  3. Korzystanie z usług realizowanych przez MedStop jest możliwe wyłącznie po zaakceptowaniu warunków Regulaminu.
  4. Udostępnienie Regulaminu odbywa się w sposób umożliwiający każdemu użytkownikowi Serwisu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  1. Ceny wszystkich usług świadczonych przez MedStop podane są w Serwisie w zakładce „Cennik” oraz w zakładzie leczniczym Usługodawcy.
  2. Wszystkie ceny usług wyrażone są w polskich złotych (PLN) oraz są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Płatności mogą być dokonywane wyłącznie w polskich złotych (PLN).
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen w Serwisie. Zmiana ceny w żadnym przypadku nie może zostać dokonana w stosunku do klienta, który zarezerwował i opłacił Teleporadę, w myśl obowiązującego Regulaminu u.ś.u.d.e.

      1.Warunkiem rezerwacji wybranego terminu usługi Teleporady jest dokonanie przedpłaty w wysokości odpowiadającej pełnej cenie usługi.

      2.Wpłaty zadatku należy dokonać:

    • Przelewem na rachunek bankowy MedStop nr : 54 1020 2906 0000 1302 0553 3502
    • BLIKiem na nr telefonu: 511 660 66

      3.Rezerwacja wizyt stacjonarnych jest bezpłatna i nie wymaga zadatku.

      4.W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Pacjenta oraz datę planowanej Usługi.

      5.W przypadku telefonicznej rezerwacji terminu Wizyty, Pacjent zostanie poinformowany o konieczności dokonania przedpłaty w wiadomości e-mail.

      6.Czas dokonania przedpłaty to 24 godzin od momentu rezerwacji. W przypadku niedokonania wpłaty we wskazanym terminie, rezerwacja będzie automatycznie anulowana.

      7.Za dzień dokonania płatności uważa się dzień w którym nastąpiło obciążenie rachunku
bankowego Pacjenta.

      8.W ciągu 24h od rezerwacji wizyty należy wysłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres: rejestracja@medstop.pl

      9.W przypadku Wizyt, kwota wpłacanego zadatku odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Pacjent dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w wybranej przez siebie formie, zgodnej z obowiązującym Regulaminem organizacyjnym.

      10.Pracownik Usługodawcy zobowiązany jest wystawić paragon na kwotę wpłaconego zadatku. Paragon ten zostaje przechowany w MedStop do momentu Wizyty zarezerwowanej przez Pacjenta. Następnie jest mu przekazywany po wykonanej usłudze.

    11.W przypadku Wizyt, zadatek pozostaje bezzwrotny w całości, jeśli:

a) pacjent odwołał zaplanowaną Wizytę w terminie późniejszym niż 24h przed jej planowanym terminem;

b) pacjent nie stawił się na Wizytę w umówionym terminie;

c) niewykonanie usługi będzie wynikało wyłącznie z przyczyn leżących po stronie pacjenta;

d) pacjent będzie w sposób oczywisty naruszał postanowienia obowiązującego w placówce Regulaminu organizacyjnego.

     12.Szczegółowe zasady zwrotu przedpłaty w przypadku Teleporady określa Regulaminu o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  1. W MedStop akceptowalne są następujące formy płatności:

a)W przypadku Wizyt:

      • gotówka;
      • przelew bankowy;
      • karta kredytowa/płatnicza
      • BLIK

b)W przypadku Teleporad:

      • przelew tradycyjny,
      • BLIK.
  1. Uregulowanie pozostałej kwoty płatności za Wizytę możliwe jest zarówno przed, jak i po jej zakończeniu.
  2. W przypadku Teleporady płatność całości ceny za usługę odbywa się w momencie rezerwacji terminu, na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną www.medstop.pl
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna i wchodzi w życie w terminie wskazanym przez MedStop, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu zamieszczenia na stronie internetowej www.medstop.pl informacji o zmianie Regulaminu. Korzystanie z Serwisu przez Pacjenta po dokonanych zmianach w Regulaminie jest jednoznaczne z akceptacją zmian Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.04.2024 r.