1.Warunkiem rezerwacji wybranego terminu usługi Teleporady jest dokonanie przedpłaty w wysokości odpowiadającej pełnej cenie usługi.
2.Wpłaty zadatku należy dokonać:
3.Rezerwacja wizyt stacjonarnych jest bezpłatna i nie wymaga zadatku.
4.W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Pacjenta oraz datę planowanej Usługi.
5.W przypadku telefonicznej rezerwacji terminu Wizyty, Pacjent zostanie poinformowany o konieczności dokonania przedpłaty w wiadomości e-mail.
6.Czas dokonania przedpłaty to 24 godzin od momentu rezerwacji. W przypadku niedokonania wpłaty we wskazanym terminie, rezerwacja będzie automatycznie anulowana.
7.Za dzień dokonania płatności uważa się dzień w którym nastąpiło obciążenie rachunku
bankowego Pacjenta.
8.W ciągu 24h od rezerwacji wizyty należy wysłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres: rejestracja@medstop.pl
9.W przypadku Wizyt, kwota wpłacanego zadatku odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Pacjent dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w wybranej przez siebie formie, zgodnej z obowiązującym Regulaminem organizacyjnym.
10.Pracownik Usługodawcy zobowiązany jest wystawić paragon na kwotę wpłaconego zadatku. Paragon ten zostaje przechowany w MedStop do momentu Wizyty zarezerwowanej przez Pacjenta. Następnie jest mu przekazywany po wykonanej usłudze.
11.W przypadku Wizyt, zadatek pozostaje bezzwrotny w całości, jeśli:
a) pacjent odwołał zaplanowaną Wizytę w terminie późniejszym niż 24h przed jej planowanym terminem;
b) pacjent nie stawił się na Wizytę w umówionym terminie;
c) niewykonanie usługi będzie wynikało wyłącznie z przyczyn leżących po stronie pacjenta;
d) pacjent będzie w sposób oczywisty naruszał postanowienia obowiązującego w placówce Regulaminu organizacyjnego.
12.Szczegółowe zasady zwrotu przedpłaty w przypadku Teleporady określa Regulaminu o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
a)W przypadku Wizyt:
b)W przypadku Teleporad:
ⓒ Copyright MedStop 2025