Od wielu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą borykającymi się z różnymi trudnościami edukacyjnymi w poradni psychologiczno – pedagogicznej. Zajmuję się również diagnozą pedagogiczną oraz diagnozą spektrum autyzmu przy pomocy narzędzia ADOS-2. Jestem wykwalifikowanym pedagogiem z doświadczeniem w edukacji. Skutecznie wspieram rozwój emocjonalny i społeczny dzieci oraz młodzieży, a także prowadzę zajęcia z elementami terapii pedagogicznej, TUS, neuroterapię. Jestem zaangażowana w ciągłe doskonalenie swoich umiejętności i metod pracy. Przeprowadzam trafne a przy tym bardzo szczegółowe diagnozy.
Posiadam certyfikat I stopnia z zakresu neuroterapii EEG – Biofeedback. Ukończyłam blok specjalizacyjny „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno – pedagogicznym” poszerzający kwalifikacje i umiejętności zawodowe z zakresu diagnozy przyczyn trudności szkolnych oraz opiniowania psychologiczno – pedagogicznego.
Dodatkowe kwalifikacje: posiadam certyfikat KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m.ż. do 9 r.ż. ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju dzieci; certyfikat ukończenia szkolenia terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza-terapia-masaż nabywając wiedzę i umiejętności w zakresie samodzielnego prowadzenia diagnozy i terapii ręki, uzyskując tytuł: terapeuta ręki; certyfikat ukończenia szkolenia Trening Umiejętności Społecznych uprawniające do tworzenia programów i prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych; szkolenie „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny” (etap I); szkolenie specjalistyczne z zakresu diagnozy dysleksji rozwojowej w ujęciu klinicznym i psychometrycznym; ukończyłam szkolenie „uczeń z zaburzeniami lękowymi; Kurs – Dziecko z ADHD – Jak wspierać i rozumieć? . Posiadam liczne kursy i szkolenia z zakresu terapii pedagogicznej oraz diagnozy dzieci i młodzieży.
Uwielbiam czytać książki – zwłaszcza kryminały, najlepiej odpoczywam podczas wielogodzinnych wędrówek oraz podczas rekreacyjnej jeździe na rowerze.
W MedStop przeprowadzam diagnozę pod kątem spektrum autyzmu (badania ADOS-2, ADI-R, itd.)
Udzielam wsparcia osobom neuroatypowym. Pomagam w lepszym rozumieniu siebie, budowaniu strategii funkcjonowania w codziennym życiu oraz odnalezieniu własnej ścieżki rozwoju.
Pomagam dzieciom z trudnościami w koncentracji, przyswajaniu wiedzy czy organizacji pracy szkolnej. Wspieram także w terapii specyficznych trudności takich jak dysleksja czy ADHD.